سئوی محلی برای کسب و کارهای کوچک

سئو (SEO) محلی چیست؟

هر شرکت کوچک یا شرکتی که دارای چند شعبه (محل جغرافیایی) است، می تواند تجارت خود را با استفاده از استراتژی های SEO محلی توسعه داده و مشتری های بیشتری را به خود جلب کند. در این راهنمای SEO محلی توضیح می دهیم که بهینه سازی جستجوی محلی چیست و چرا استفاده از یک شرکت SEO محلی می تواند به بهبود دیده شدن کسب وکار شما در فضای آنلاین شما کمک کند.

بازاریابی SEO محلی چیست؟

SEO محلی (بهینه سازی محلی موتور جستجو) که گاهی به آن بازاریابی محلی موتور جستجوگر نیز گفته می شود، روشی فوق العاده مؤثر برای بازاریابی کسب و کار محلی شما به صورت آنلاین است، زیرا به کسب و کار کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان محلی در زمانی که به دنبال آن میگردند ارائه دهد.

این امر از طریق روشهای مختلفی حاصل می شود، كه بعضی از آنها با آنچه كه در SEO استاندارد انجام می شود، بسیار متفاوت است و بعضی از آنها با استفاده از ابزارهای مدیریت SEO محلی به مراتب آسان تر خواهند بود.

«جستجوی محلی» چیست؟

ابتدا، تفاوت های بین یک جستجوی اطلاعاتی استاندارد و آنچه را که به عنوان یک جستجوی محلی شناخته می شود، بررسی خواهیم کرد.

آیا می دانستید؟ براساس آنچه گوگل اعلام کرده است، 46٪ جستجوها به صورت ضمنی جستجوی محلی هستند.

در حالی که هر کسی در جهان با سئو و DA کافی می تواند یک جستجو مانند “روش باز کردن لوله فاضلاب” را به خود اختصاص دهد، هنگامی که جستجو با قصد خرید (پرداخت پول) بیشتری از سوی جستجو کننده همراه باشد، عبارت جستجو تبدیل به “لوله کش نزدیک من” یا “لوله کش در” می شود.

سئوی محلی
سئوی محلی

برای این نوع جستجو، که به طور معمول شامل یک مکان یا “نزدیک من” است موتورهای جستجو می فهمند که کاربر می خواهد پیشنهادات یا لیست هایی مبتنی بر مکان را از گوگل دریافت کند و دقیقاً همان چیزی است که آنها در صفحات نتایج موتور جستجو محلی (SERP) ارائه می دهند. این تفاوت در رفتار و نتیجه دقیقاً به همین دلیل است که SEO محلی در کنار سئو استاندارد سرمایه گذاری مهمی است و ارزش بالایی دارد.

SERP های محلی چیست؟

آنچه که مشاغل محلی برای بهبود ترافیک به وب سایت های خود یا پاخور مغازه هایشان نیاز دارند، قابل مشاهده بودن در مورد “باکس محلی” یا “باکس سه تایی” است. این باکس سه کسب و کار محلی است که در نتایج نمایش در یک باکس سه تایی از کسب وکارها نمایش داده می شود.

همانطور که متوجه شدید، نتایج جستجوی محلی یا نتایج جستجوی عمومی معمولا شکل نمایش متفاوتی دارند. اگرچه گوگل به اندازه کافی باهوش است و می تواند این اطلاعات را مستقیماً از وب سایت شما بیرون بکشد، اما سایت شما جایی نیست که امروز این اطلاعات از آنجا تامین می شوند.

هر آنچه که در بسته محلی نمایش داده می شود، به واسطه ی پروفایل شما در Google My Business است، جایی که بخش مهمی از SEO محلی است. چرا که گوگل در تلاش است که تا بتواند بخش بیشتری از پرسش های مردم از گوگل را در نتایج خود پاسخ دهد و تا حد ممکن کاربران را در خود گوگل حفظ کند!

اشتراک گذاری

1 یک پینگ

  1. پینگ بک: سئو برای پزشکان: چطور سایت مان را در حوزه پرشکی بالاتر بکشیم؟ - رستا سافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *