پشتیبانی وب سایت

 

پشتیبانی فنی و محتوایی

پشتیبانی فنی و محتوایی

نگهداری و بروزرسانی وب‌ سایت از مهمترین وظایفی است که مدیر یک وب‌ سایت به عهده دارد. در یک مثال خوب وب‌ سایت را می‌توان مشابه یک خانه دانست که بدون نگهداری و مراقبت پس از مدتی ظاهری نامناسب و نازیبا به خود می‌گیرد. یک وب‌ سایت بدون پشتیبانی و نگهداری مناسب پس از مدتی از شکل استاندارد خود خارج خواهد شد. محتوای وب‌ سایت به صورت غیر استاندارد وارد وب‌ سایت خواهد شد و رتبه‌ی شما در موتورهای جستجو تنزل خواهد کرد یا مطابق انتظار شما رشد نخواهد کرد. این‌ها همگی به این معناست که برای خوب نگه‌داشته شدن وب‌ سایتتان، یا باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید و یا اینکه این وظیفه را به نیروهای متخصص دیگری واگذار کنید. به طور کلی نگهداری یک وب‌ سایت شامل دو نوع کار است:

1.         نگهداری و پشتیبانی فنی
2.         نگهداری و پشتیبانی محتوایی

پشتیبانی و نگهداری فنی شامل مراقبت وب‌ سایت در قبال مشکلات احتمالی است که ممکن است روی دهد. همچنین در صورتیکه مشکلات فنی وب‌ سایت شما بحرانی نباشند، در فرآیند پشتیبانی این مشکلات برای شما رفع خواهند شد.

پشتیبانی محتوایی شامل تمام فرآیندهای قرارگرفتن محتوا و تولید برخی از انواع محتوا برای وب‌ سایت شماست. بروزرسانی مطالب ، خدمات، محصولات، اخبار و ... به وب‌ سایت شما جلوه می‌بخشند و آنرا از حالت بی‌روح و ساکت خود خارج می‌کنند.

s تلاش ما بر این بوده‌است که بتوانیم مجموعه‌ای از افراد باتجربه را گرد هم آوریم که پشتبانی کامل وب‌ سایت شما را بر عهده بگیرند. با برون‌سپاری دو خدمت فوق شما از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

1.         مشکل شما مبنی بر نداشتن منابع کافی برای استخدام نیرویی که فعالیت‌های مربوط به وب‌ سایت شما را بر عهده گیرد رفع می‌شود. همچنین شما بر کسب و کار خود تمرکز می‌کنید و از بابت وب‌ سایت دیگر نگران نخواهید بود.
2.         یک تیم متخصص، پشتیبانی فنی مسائل شما را بر عهده خواهد گرفت و شما نگران اتفاقاتی که برای وب‌ سایتتان روی می‌دهد نخواهید بود.
3.         طرح‌های گرافیکی مورد نیاز شما به وسیله‌ی کارشناسان طراحی گرافیکی شرکت انجام خواهد شد و ظاهر وب‌ سایت شما از حالت زیبای خود خارج نخواهد شد.
4.         کارشناسان محتوایی به تولید محتوای مورد نیاز شما خواهند پرداخت. البته گاهی ممکن است موضوع وب‌ سایت شما با تخصص کارشناسان محتوایی ما همخوانی نداشته باشد که در این صورت شما را، راهنمایی خواهیم کرد.
5.         تعیین کار برای زمان مشخص و دریافت آن در زمان مقرر با استفاده از سیستم آنلاین پشتیبانی رستا.
6.         تولید صفحات وب، طراحی صفحات، تصاویر، اسلایدها، فایل‌های فلش، مراقبت از ورود استاندارد محتوا، رعایت اصول بهینه‌ سازی موتورهای جستجو و ... تماماً بر عهده‌ی ما خواهد بود.

شما متناسب با نیازتان می‌توانید یکی از بسته‌های پیشنهادی ما را انتخاب کنید. همچنین اگر ارزیابی درستی از نیاز خود ندارید، می‌توانید در این مورد از ما مشاوره بگیرید..

پشتیبانی فنی برنزی شامل:


•       پشتیبانی فنی از وب‌ سایت شما در مواقع بروز اشکال عدم دسترسی
•       مراقبت از سرور و اعلام نیاز
•       مراقبت از در دسترس بودن وب‌سایت
•       تغییر سرور میزبانی وب
•       تغییرات و تنظمیات دامنه (redirect کردن و park کردن و ...)
•       بازسازی و نگهداری ایمیل‌های سازمانی

پشتیبانی فنی برنزی

پشتیبانی فنی نقره‌ای شامل:


•       پشتیبانی فنی از وب‌ سایت شما در مواقع بروز اشکال عدم دسترسی
•       مراقبت از سرور و اعلام نیاز
•       مراقبت از در دسترس بودن وب‌سایت
•       تغییر سرور میزبانی وب
•       تغییرات و تنظمیات دامنه (redirect کردن و park کردن و ...)
•       بازسازی و نگهداری ایمیل‌های سازمانی
•       تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های روی سرور
•       راه‌اندازی خبرنامه
•       افزودن قابلیت‌های جدید با اعلام هزینه

پشتیبانی فنی نقره ای

پشتیبانی فنی طلایی شامل:


•       پشتیبانی فنی از وب‌ سایت شما در مواقع بروز اشکال عدم دسترسی
•       مراقبت از سرور و اعلام نیاز و ارسال گزارش دوره‌ای فنی
•       مراقبت از در دسترس بودن وب‌سایت
•       تغییر سرور میزبانی وب
•       تغییرات و تنظمیات دامنه (redirect کردن و park کردن و ...)
•       بازسازی و مراقبت از ایمیل‌های سازمانی
•       تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های روی سرور
•       راه‌اندازی خبرنامه
•       رفع ایراد و اشکال جزئی در طراحی
•       رفع ایراد و اشکال جزئی در کد
•       افزودن قابلیت‌های جدید با اعلام هزینه

پشتیبانی فنی طلایی
  • قرارداد پشتیبانی 

قرارداد پشتیبانی ممکن است شامل برخی خدمات زیر باشد:

  • مخاطب
  • پشتیبانی فنی بسته به نوع انتخاب شده (برنزی، نقره ای یا طلایی و یا سفارشی)
  • مقدار حجم اطلاعات ماهیانه مورد نیاز برای تولید
  • تولید تبلیغات عکسی و بنرها
  • تولید فایل فلش
  • تولید فرم‌ سفارشی و گردش کاری
  • ارسال گزارش تحلیلی کاربران به مدیر سایت
  • مشاوره ورود محتوا
  • اصلاح ساختار محتوایی
  • ورود محتوا
  • تولید FAQ و پایگاه دانش کاربران
  • تولید محتوای متنی
  • ترجمه وب‌ سایت
  • تهیه تصاویر و عکاسی
  • پشتیبانی تلفنی
  • جلسات مشاوره حضوری

 

توضیح:


•   فرآیند پشتیبانی معمول تنها از طریق سیستم پشتیبانی رستا واقع در آدرس support.rastasoft.ir صورت خواهد پذیرفت.
•   پشتیبانی با در نظر گرفتن محدودیت‌های نرم‌افزار وب‌ سایت شما اجرا خواهد شد.
•   مشاوره‌های حضوری در محل شرکت برگزار خواهند شد.
•   برای قراردادهای پشتیبانی فنی جزئی 90 درصد هزینه پشتیبانی در ابتدای دوره و 10 درصد آن در انتهای دوره اخذ خواهد شد.
•   مدت زمان پشتیبانی بسته به انتخاب مشتری بین 3 تا 12 ماه خواهد بود.